Szerző: Hlács Ferenc

2019. szeptember 20. 13:19

AR-rel és minijátékokkal toldja meg hirdetéseit a Facebook

Az Instagramról ismert feleletválasztós reklámok is eljutnak a hírfolyamba.

Új interaktív hirdetésformátumok bukkannak fel hamarosan a Facebookon: a vállalat bejelentette, az Instagramról már ismert feleletválasztós hirdetések már a Facebook hírfolyamában is feltűnnek, továbbá az eddig kísérleti fázisban lévő AR reklámok is nyílt béta szakaszba érnek. Végül de nem utolsó sorban a minijátékként működő hirdetések hozzáférhetőségét is kiterjeszti a cég, azt már nem csak a játékfejlesztők, de bármilyen érdeklődő vállalat igénybe veheti.

fbads

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Utóbbi formátum, azaz reklámokba ágyazott játékok jelenleg csak nagyon rövid játékmeneteknek biztosítanak teret, ez ugyanakkor a vállalat szerint a későbbiekben változhat, így a jövőben számos új játékmód is feltűnhet a közösségi oldal hirdetéseiben. A vállalat szerint a hirdetési megoldások nem osztanak meg a felhasználó azonosítására alkalmas adatokat a hirdetőkkel. A Facebook reklámstratégiával kapcsolatos terveiről a jövő héten rajtoló Advertising Week konferencián további részletek is kiderülnek majd.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról